FANDOM

Eski kuşağa malumdur, yeni kuşak için anlatıyorum.

D&D çoklu evreninde goblinoidlerin baştanrısının adı Maglubiyet'dir.[1] Bu durumdan ırkçılık, kültür gaspı gibi konulardan rahatsız olanlar var. Ben onlardan değilim. Ben sadece goblin ırkının savaş lordu lakaplı baştanrısına yenilgi anlamına gelen bir sözcükle hitab etmesini saçma buluyorum. Onun yanında Maglubiyet gerçek dünya yansımasi bir isimken akrabalar neden "adfasdfghklasd" türevi isimlere sahip?

İşbu sayfa bunu düzeltme çabamı halka açmam, sine-i millete dönmemdir.

-Alp Bilgin

Yeni Pantehon: Edit

Nefret(Fighter 25/): Goblinlerin baş tanrısıdır. Savaşın Lordu olarak bilinir. İnananlarına bitmez nefret ve her koşulda savaş hali telkin eder.

Haset(Bard 20): Nefretin karısıdır. Goblin kültürünün devamlılığı için çalışır. Goblinlerin kendilerine dair anlatıları kadar diğer ırklara dair anlatılarının da şiddetle korunmasını öğütler.

Atar(Barbar 20): Nefret ve Hasetin büyük oğludur. Babası gibi süregelen bir nefrete sahip olacak kadar zeki değildir, fakat bu açığı ayarsızlığı ile kapatır.

Gider(Rogue 20): Nefret ve Hasetin küçük oğludur. Birinci derece akrabaları kadar dürüst değildir, goblinlere kötü duygularını uygulamaya geçerken sinsi olmalarını salık verir.